Dane adresowe

MaestRia Małgorzata Ryng

[email protected] ul. Grunwaldzka 14 84-230  Rumia 6160005908

Napisz do nas

opcjonalne

Często zadawane pytania


Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczny ?

Klient  który zawarł Umowę sprzedaży, w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru. Zakupione produkty nie mogą być używane, ani nie mogą posiadać śladów użycia. 


Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetla się większość produktów. Asortyment jest stale uzupełniany o pojawiające się nowości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego 500 166 617.


Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o wcześniejszy kontakt telefoniczny 500 166 617 i  odesłanie produktu na adres siedziby firmy ( 84-230 Rumia, ul. Grunwaldzka 14) lub dostarczenie bezpośrednio. Do odsyłanego lub dostarczonego do  siedziby firmy towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT.  W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres [email protected]

Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.


Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.


Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.


Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line można dokonać poprzez serwis płatności on-line/przelewy 24.

Płatności na konto  można dokonać przez bank  ING 17 1050 1764 1000 0090 7418 6207 wpisując numer zamówienia/ faktury/paragony.


Pokaż wszystkie