Sprzedaż

Realizujemy zamówienia jedynie wysyłkowo lub dostarczając towar bezpośrednio do gabinetów kosmetycznych.

Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie lub mailowo.

Dane adresowe

MaestRia Małgorzata Ryng [email protected] ul. Grunwaldzka 14 84-230  Rumia 6160005908

Napisz do nas

opcjonalne

Często zadawane pytania


Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczny ?

Klient  który zawarł Umowę sprzedaży, w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru. Zakupione produkty nie mogą być używane, ani nie mogą posiadać śladów użycia. 


Dlaczego nie widać wszystkich cen?

Część produktów zarezerwowanych jest tylko dla rynku profesjonalnego branży beauty. Udostępnienia cennika następuje po weryfikacji.

Aby uzyskać dostęp do cennika profesjonalnego należy wysłać skan/zdjęcie dokumentu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie oraz nip gabinetu na adres [email protected]


Czy jest bezpłatna dostawa za pośrednictwem przedstawicieli handlowych?

Nasi przedstawiciele obsługują tylko gabinety kosmetyczne, dostarczając zamówiony towar w granicach wyznaczonej trasy. Prosimy o kontakt bezpośredni z przedstawicielami celem potwierdzenia i ustalenia terminu dostawy.

Przedstawiciele handlowi:

  • Małgorzata Brose tel: 505 220 236 Teren:  Gdańsk, kierunki Starogard Gdański, Malbork, Tczew
  • Olga Specht: tel: 505 824 356,  798 158 553 Teren: Gdynia,Bojano, Chwaszczyno, Sopot,Puck, Rumia, Reda ,Wejherowo, kierunek Hel , kierunek Lębork

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "KONTO" i następnie "Stwórz konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Przejdź dalej” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.


Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.


Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Można próbować anulować zamówienie i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.


Pokaż wszystkie